Monday, August 17, 2015

Bauksit: Kenapa Tak Ikut SOP Perlombongan Yang Di Benarkan


MUSYKIL ~ Kenapa Aktiviti Perlombongan Bauksit Di Kuantan Sanggup Mengadaikan Prinsip Kemanusiaan. Tidak Ada Dalah Sejarah Dunia, Lombong Di Benarkan Beroperasi Di Kawasan Penempatan Penduduk. Kenapa Semua SOP Di Langgar?. Cuba Lihat Gambar Dan Video Ini, Bauksit Di Bawa Ke Pelabuhan Melalui Jalan Keretapi, Di Tepinya Ada Jalan Awam Yang Cantik Bertar. Tiada Gangguan, Tiada Kekotoran Dan Tiada Ancaman Kemalangan. 

Bauksit Pula Tidak Isi Penuh Dalam Rak, Ikut Peraturan. Andai Semua Ini Di Amalkan Di Malaysia, Sudah Pasti Kita Akan Hidup Aman Dan Sejahtera. Tetapi Kenapa Mereka Abaikan Semua Aspek Keselamatan Ini?. Cakna, Demi Rakyat #CMK@ANGKARA.. Klik Video Di Sini Untuk Bukti https://www.youtube.com/watch?v=aZvn4P0lrfI

*** Sokong Perjuangan Kami? Jom Support NGO Angkatan Pembela Rakyat (ANGKARA), LIKE Pages https://www.facebook.com/angkatanpembelarakyat

1 Komen Artikel Ini:

  • IBU SUNARTI DI KALIMANTAN says:
    Jul 14, 2016, 11:34:00 AM

    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111