SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

CMK Hadir Ke Program Pesta Durian Anjuran PAS Caw. Kg.Panching Jalan Sg.Lembing Malam Tadi !!

Malam tadi (30 Julai 2011) CMK sempat hadir ke Program Pesta Durian 2011 anjuran PAS cawangan Kg.Panching. Program bermula jam 9.00 malam itu diadakan di Pasti PAS depan restoran Hjh.Rokiah, Kg.Panching jalan Sungai Lembing. CMK tiba sekitar jam 10.30 malam. Suasana sungguh meriah, lebih dari 1,000 penduduk setempat dan sekitarnya telah hadir. Orang ramai berpusu-pusu menyertai berbagai acara yang diadakan termasuk meneka ulas durian, cekoh durian, durian terbaik, durian terberat, teka rambutan, mewarna, cabutan bertuah dan sebagainya. CMK tidak sempat untuk mendaftar apa-apa sebab sibuk ambik gambar yang berkenaan. Agak terkejut bila melihat begitu ramai orang yang datang. Rupanya program malam tadi adalah kali yang ke-6 dianjurkan oleh pihak terbabit. Pengacara Majlis ialah Ustaz Tarmizi dan beliau sibuk mengendalikan acara ketika CMK sampai. Berbagai hadiah menarik ditawarkan kepada orang ramai yang menyertai acara cabutan bertuah.


CMK bergambar kenangan ditengah kesesakan orang ramai yang hadir

Ustaz Yusof beri penghormatan untuk CMK membuat cabutan bertuah
CMK sempat berjumpa dengan beberapa orang sahabat PKR seperti Kamarul Hatta Ali, Hj.Zahari Mamat (Ketua Cabang Paya Besar) dan lain-lain lagi. Hadiah-hadiah disampaikan oleh Yang DiPertua PAS Paya Besar sendiri iaitu Ustaz Yusof Embong. Beliau juga sempat memanggil CMK untuk membuat cabutan bertuah ketika itu. Program diakhiri dengan acara makan durian beramai-ramai. CMK tidak sempat untuk menjamah durian malam itu akibat kesesakan dan memberi peluang kepada orang ramai. Apapun, CMK ucapkan syabas dan tahniah kepada pihak penganjur atas usaha sebegini. Rakyat ternyata nampak gembira dengan program tersebut. Jika diadakan selalu, maka sokongan pasti akan bertambah kelak.

0 Komen Artikel Ini: