SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Kelab "Warisan Anak Felda Di Perantauan" Bakal Di Lancarkan


Anda Adalah Dipelawa Sertai KELAB WARISAN ANAK FELDA (KELANA) Yang Bakal Di Tubuhkan Untuk Menjadi Wadah Perjuangan Kita Yang Sudah Lama Terputus Hubungan Dengan Aktiviti Di Felda Tempat Kita Membesar Sejak Sekian Lama. Komuniti Untuk Kita Berkongsi Segala Kenangan Manis Dan Memori Ketika Berada Di Tanah Rancangan Felda. 

Kelab Ini Wujud Bagi Mengembalikan Semula Jati Diri Anak Cucu Kita Nanti Agar Tidak Lupa Aasal Usul Mereka Dan Senantiasa Ingat Bahawa Mereka Adalah "Warisan Anak Peneroka Felda". Berbagai Aktiviti Kebajikan Dan Sosial Akan Di Rancang Untuk Memberi Peluang Kepada Anak-Anak Felda Di Perantauan Dapat Menyumbangkan Jasa Dan Tenaga Mereka Kepada Warga Felda Biar Pun Di Mana Anda Berada Sekarang, Dan Siapa Anda Sekarang.

Asalkan Anda Dulu Pernah Menoreh Getah, Cop Kelapa Sawit Dan Bergelumang Dengan Nyamuk, Pacat Dan Sebagainya. Maka Anda Layak Menyertai Kelab Ini. Jangan Biarkan Anak Cucu Anda Lupa Asal Usul Nenek Moyang Mereka. Felda Tetap Di Hati, "Di Mana Bumi Di Pijak, Di Situ Langit Di Junjung"

Jika Berminat Sila Sertai Kami di https://www.facebook.com/pages/Kelab-Warisan-Anak-Felda/653914291352612?sk=info Untuk Tindakan Selanjutnya 

0 Komen Artikel Ini: