Monday, August 17, 2015

Kerajaan Negeri Pahang Segeralah Wujudkan Keretapi Bauksit !


USUL TERGEMPAR ~ Jika Negara Miskin Macam Jamaica Di Benua Afrika Iru Pun Boleh Membina Laluan Keretapi Khas Untuk Mengangkut Bauksit Ke Pelabuhan, Kenapa Negara Kita Yg Kaya Raya Tidak Mampu Mengambil  Contoh Yg Sama?. 

Sy Amat Yakin, Jika Laluan Keretapi Bauksit Di Bina Dari Bukit Goh Ke Pelabuhan Kuantan, Nescaya Keadaaan Akan Terkawal. Tiada Rakyat Yg Menghidu Debu Aakan Marah. Jalanraya Tidak Kotor Dan Rosak. Alam Sekitar Tidak Musnah. Flora Dan Fauna Tidak Celup Tepung Mcm Skrg. Aktiviti Perlombongan Jika Ikut SOP Pasti Akan Mesra Alam. 


Masalahnya Di Kuantan, Semua Ini Di Pandang Sepi. Akhirnya Lori-Lori Treler Bauksit Bermaharajalela Di Laluan Awam Hingga Menyebabkan Berbagai Risiko Melanda Termasuk Kemalangan. Justeru, Kerajaan Negeri Pahang Di Gesaa Bertindak Bijak Dan Melakukan Perubahan Ini Segera Agar Rakyat Tidak Terus Terseka Dan Sengsara. 

Lepas Tu Luluskanlah Berapa Ratus Pun Lesen Melombong. Saua Dengan Ini Merayu Kerajaan Negeri Pahang Menerima Usul Ini Dengan Sebulat Suara (Dengan Izin).Ingkatlah, Rakyat Tidak Menentang.. Jika Ikut Peraturan Semua Akan Aman Dan Sejahtera. Jangan Perjudikan Lagi Nasib Rakyat. Cukuplah Dgn Apa Yg Sudah Terjadi. Cakna, Demi Rakyat. #CMK@ANGKARA

1 Komen Artikel Ini:

  • IBU SUNARTI DI KALIMANTAN says:
    Jul 14, 2016, 11:39:00 AM

    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111