SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Iklaneka: Isi Minyak Pun Anda Boleh Dapat Duit, Jadilah Ahli Eksklusif "Gift Card Petronas" Mulai Sekarang Untuk Nikmati Ganjaran Terhebat Ini !

Rakyat Malaysia terutamanya pengguna kenderaan dipelawa menjadi pengguna Kad Minyak Petronas "Gift Card" yang baru sahaja dilancarkan. Ini bagi memudahkan urusan seharian mereka terutamanya apabila berada di mana-mana stesen minyak Petronas di seluruh negara. Antara faedah-faedah sekiranya anda menggunakan kad ini ialah ia lebih menjimatkan masa dan tenaga, terutamanya bagi mereka yang mempunyai masalah penyakit dan sukar untuk bergerak jauh ketika berhenti di stesen minyak berkenaan. Dengan Gift Card, anda tidak perlu lagi berjalan ke kaunter untuk membuat bayaran. Anda hanya perlu menggunakan kad minyak ini di pam sahaja seperti kad kredit. Ini bermakna anda tidak perlu membuang masa pergi ke kaunter dimana kadangkala cashier terbabit sibuk dengan pelanggan-pelanggan lain termasuk yang membeli makan ringan di dalamnya. Anda tidak perlu beratur di kaunter seperti dulu lagi. Malah anda tidak perlu terkejar-kejar untuk memilih pam yang berdekatan dengan kaunter. Kad ini amat sesuai kepada mereka yang sering mengisi minyak di waktu puncak atau pun ketika stesen minyak di kawasan masing-masing sibuk dengan pelanggan. Jika dulu, anda terpaksa menunggu giliran di pam minyak, kemudian ke kaunter bagi me mbuat bayaran. Kini, segalanya berubah. Gift Card memudahkan urusan anda. Malah anda juga boleh "Top-Up" kad anda di mana-mana stesen minyak petronas di seluruh negara. Top-Up paling minima kad ini hanyalah RM10 sahaja.

Adakah anda pernahkan lalui kesesakan di pam minyak seperti ini?
Jika Ya, maka anda layak untuk menggunakan Gift Card Petronas

Kad minyak ini amat sesuai untuk mereka yang berada di bandar-bandar besar atau di kawasan yang stesennya memang senantiasa sibuk dengan kesesakan seperti di Lembah Kelang, Johor Bahru, Ipoh, Seremban, Georgtown, Melaka, Kuantan, Kota Bharu, Alor Setar, Kuala Terengganu, Arau, Kuching, Kota Kinabalu dan sebagainya.

Kelebihan Menggunakan Gift Card Petronas

Permohonan kad adalah terbuka untuk semua golongan tanpa mengira umur. Malah ia tidak memerlukan slip gaji seperti memohon kad kredit. Ia umpama "Debit Card" untuk kemudahan memudahkan urusan harian anda. Amat sesuai untuk mereka yang muflis atau blacklist dan tidak layak memohon "Credit Card", kerana ia mencerminkan gaya, mutu dan keunggulan. Juga amat sesuai kepada para mahasiswa di Institusi Pengajian Tinggi yang menggunakan motorsikal, kerana had isian minyak adalah tidak ditetapkan. Ibubapa boleh top-up kad minyak terbabit dan boleh digunakan hanya untuk mengisi minyak. Ia bermakna anda tidak memberikan wang tunai kepada anak anda bagi kegunaan minyaknya yang takut disalahgunakan. Kad ini juga amat baik digunakan kepada anda yang berniaga atau sering berurusan dalam destinasi yang jauh. Tukarkan belanja minyak anda kepada wang tunai mulai sekarang. Ini kerana disamping menggunakan kad tersebut anda juga berpeluang mendapat rebate bulanan daripada syarikat yang menguruskan perkhidmatan ini. Disamping itu, bagi anda yang berwawasan, berketerampilan dan berkeyakinan untuk menarik seberapa ramai ahli keluarga, rakan-rakan, sahabat handai atau orang ramai menjadi pengguna kad minyak ini anda juga bakal menerima komisyen dan ganjaran yang cukup lumayan setiap hari, minggu dan bulanan. Oleh itu berdaftar segera sebagai Ahli VIP Gift Card Petronas sekarang. Bayangkan jika ramai pengguna berdaftar melalui anda, maka akhirnya anda bakal menggunakan kad minyak tersebut secara percuma apabila komisyen dimasukkan terus ke dalam kad terbabit. Anda akhirnya bakal mengguna minyak secara percuma!.


Hanya gunakan Gift Card Petronas di pam minyak untuk membuat isian

Pendaftaran Ahli VIP Di Buka Sekarang


Promosi pendaftaran sebagai Ahli VIP Gift Card kini di buka dan anda bakal menerima Gift Card Petronas yang sudah mempunyai kredit minyak sebanyak RM50 di dalamnya. Anda juga ditawarkan satu kad Shooping "Gold Card" secara percuma yang mana di dalamnya sudah mempunyai kredit juga sebanyak RM50. Kad shooping ini boleh digunakan di mana-mana 22 buah rangkaian pasaraya Giant di seluruh negara. Malah anda juga boleh menempah voucer makanan segera seperti Ayamas, Pizza, KFC, Marrybrown dan voucer Padini serta Kamdar kiranya anda berminat. Semua voucer tersebut boleh ditebus menerusi "Dream Mall" yang disediakan di dalam akaun anda selepas pendaftaran. Satu kad kesihatan "Healty Card" juga akan diberikan secara percuma kepada anda selepas pendaftaran. Oleh itu jangan lepaskan peluang keemasan ini. Marilah bersama kami menjadi pengguna bijak program terhebat "Shopping Voucer Rewards" yang sedang hangat di pasaran. pada masa ini Anda masih boleh menggunakan Kad Mesra Petronas untuk mendapat mata ganjaran selepas menggunakan kad ini. Gift Card Petronas ini hanyalah sebagai pengganti wang tunai anda sahaja.

Gift Card Petronas Tidak Dikenakan Caj RM50

Anda yang berdaftar sebagai Ahli VIP Gift Card ini tidak dikenakan caj tahunan RM50 seperti yang diwajibkan kepada pengguna kad kredit sekarang. Memandangkan ramai rakyat Malaysia yang menggunakan kad kredit hanya untuk memudahkan urusan membeli minyak, maka adalah amat sesuai anda memiliki kad ini sekarang. Cepat, jangan berlengah lagi. Kad ini sungguh menarik dan berkualiti. Anda yang sudah mempunyai kad ini boleh menggunakannya seperti gunakan kad kredit biasa selama ini. Cuma anda perlu top up jika tiada wang dalam kad anda, atau anda mengajak seberapa ramai rakyat Malaysia menjadi pengguna kad ini untuk menerima ganjaran lumayan hingga mencecah empat angka setiap hari, minggu dan bulan. Tawaran hebat juga untuk semua usahawan siber yang berminat, terutamanya leader-leader MLM yang sedang mencari peluang untuk menjana pendapatan sekarang. Roadshow program hebat ini akan diadakan di sebelah utara mulai 22 Jan 2010. Sila buat tempahan awal untuk menikmati ganjaran dan faedah menarik yang ditawarkan.

[Kepada anda yang berminat untuk menjadi Ahli VIP Gift Card kami di seluruh negara, sila buat bayaran segera ke akaun Maybank 1560 9399 3135 (Noor Hazlinda), kemudian sila taipkan SMS [Nama_Alamat_IC_Tarikh Bank In] dan hantarkan ke talian 013-862 4400. Sebarang maklumat lanjut tentang program ini sila hubungi talian 012-385 4400. Kelebihan kepada anda yang tinggal di kawasan atau sering menggunakan minyak Petronas (Diesel atau Petrol). Yuran Pendaftaran Ahli Eksekutif RM250 (Semenanjung Malaysia) dan RM260 (Sabah & Sarawak). Anda tidak rugi kerana dengan setiap pendaftaran anda akan mendapat refund semula di dalam kad minyak RM50 dan kad Shopping RM50. Ini bermakna modal sebenar hanyalah RM150-RM160 sahaja. Jadilah yang terawal, untuk nikmati ganjaran lumayan !!]

8 Komen Artikel Ini:

  • din says:
    Feb 1, 2016, 12:49:00 AM

    bukannya dapat free ke?aku dapat 3 keping dr celcom.siap ada 30 kredit dlm tu

  • Unknown says:
    Jan 27, 2017, 8:28:00 PM

    Kami pakar dalam perkhidmatan kewangan, yang menawarkan pinjaman tempatan / antarabangsa, menyediakan badan dilindungi dan pilihan pinjaman tidak bercagar kepada individu dan bekerjasama pada kadar pinjaman yang sangat kompetitif dan terma yang fleksibel untuk memenuhi keadaan kewangan. Ia tidak kira jika anda mempunyai skor kredit yang miskin, kita masih boleh menyediakan anda dengan wang tunai cepat untuk yang tidak dijangka Hubungi kami sekarang untuk cepat dan pinjaman yang berpatutan untuk memenuhi semua bajet dan keperluan. osmanmoneynservice@gmail.com

  • Loan says:
    Apr 7, 2017, 11:41:00 PM

    Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(abubakarloanservice@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: abubakarloanservice@gmail.com
    Reply

  • Unknown says:
    Apr 22, 2017, 11:08:00 AM

    Do you need a loan? are you indebted and wish to be debt free, do you need a free mortgage, business or personal loan ? Then you are at the right place. Do you need a loan at a reasonable low interest rate? Are you interested in paying off your debts without stress? contact us osmanmoneynservice@gmail.com
    LOAN APPLICATION FORM
    Loan Application Form Needed:
    Full Name:
    Age:
    Sex:
    Country:
    State:
    Phone number:
    Loan Amount Needed:
    Loan Duration:
    Monthly income:
    Have you applied for a loan before?:

  • max william says:
    May 16, 2017, 5:33:00 PM

    Do you need Finance?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a money to enlarge your business?
    We help individuals and companies to obtain loan for business
    expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email:maxcreditfinance@googlemail.com

  • Anonymous says:
    Nov 11, 2017, 8:11:00 AM

    ��
    ��
    ����Great!
    ��

  • Jeir says:
    Feb 1, 2019, 2:24:00 AM

    Real Gift card no Is. Under SLP.program. Gift card jana Duit

    wasap.my/60198004801/slp

  • Express Loan Offer
    Do you need financial aid, are you seriously in need of an urgent loan, to start up your own business, you're in debt and no funds for payment ? This is your chance to reach your desire goals because we give out personal loan, business loans, and all kinds of loan at 2% interest rate.... information contact us via Email:
    (bullsindia187@gmail.com)
    whats-pp Number +918130061433