SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Sidang Media Rasmi Pada Isnin 29 November Ini

CMK akan mengadakan sidang media khas berhubung keputusan kontroversi ini pada hari Isnin (29 Nov) di Kuantan. Semuanya dilakukan adalah kehendak hati sendiri dan tidak ada paksaan atau provokasi oleh mana-mana pihak sebenarnya. Apa yang penting, rakyat tidak perlu gusar dengan keputusan ini kerana CMK tidak akan menyertai mana-mana parti politik dalam masa terdekat. Cuma CMK akan memenuhi beberapa undangan ceramah atas pentas PAS yang sudah dijadualkan sebelum ini. CMK berterima kasih kepada sahabat dan rakan seperjuangan yang telah memberi sokongan dan pandangan mereka terhadap keputusan ini.


CMK tidak tolak kemungkinan sertai parti baru yang ditubuhkan
Datuk Zaid Ibrahim jika keadaan tidak mengizinkan kelak

Kepada semua pihak diharap dapat meneruskan perjuangan dengan ikhlas dan jujur. Buat CMK, berilah masa untuk berehat dan menumpukan perhatian kepada keluarga tercinta. CMK perlu masa untuk memulihkan kembali kepercayaan serta semangat perjuangan. CMK rasa tertipu apabila berjuang bermati-matian, kemudian pemimpin atasan yang tidak jujur mengkhianati amanat yang diberikan. Apa guna mahu meneruskan agenda perubahan, jika dalam parti sendiri pun mereka gagal melakukannya. CMK akan mempertimbangkan untuk menyertai mana-mana parti politik yang difikirkan perlu pada masa akan datang. Apapun, perjuangan membela rakyat akan tetap diteruskan dalam landasan yang berbeza. Salam !!

0 Komen Artikel Ini: