SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Aktiviti Rakyat: Radzi "Cinta Untuk Nabila" Serta Pak Long "Selagi Ada Rindu" Di Felda Sg.Panching Selatan Dalam "Konsert Jom Ubah" Malam Nanti !

KUANTAN, 15 Julai - Orang ramai dipelawa hadir beramai-ramai ke program Konsert "Jom Ubah" bersama bekas vokalis kumpulan rock Melissa yang popular dengan lagu hitsnya "Cinta Untuk Nabila" iaitu Ustaz Radzi dan Pak Long "Selagi Ada Rindu" jam 9.30 malam ini (Jumaat). Program bakal diadakan di Markaz PAS Felda Panching Selatan dekat sini. Program yang bertemakan "Orang Muda Geng Kita" itu adalah anjuran PAS Kawasan Paya Besar. Program ini adalah bertujuan untuk menarik golongan muda supaya menerima PAS sebagai landasan perjuangan mereka. Ia juga bagi membuktikan kepada rakyat yang parti itu tidak menolak hiburan sepenuhnya, tetapi masih memberi ruang kepada mereka untuk berdakwah menerusi kaedah tersebut. Ia juga sebagai satu pendekatan baru kepada orang ramai, yang selama ini hanya disajikan dengan unsur-unsur ceramah daripada pemimpin politik semata-mata.


Sila klik pada imej untuk membesarkan poster konsert yang berkenaan

0 Komen Artikel Ini: