SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Jemputan Sertai Bengkel Blogger Usahawan, 22 Mac 2014 Ini


Pada 22 Mac 2014 ini, saya akan adakan satu Bengkel Blogger Usahawan di Kuantan. Lokasi di Wisoyah Rich, B106, Tingkat 1, Rasau Aman 1, Batu 5, Jalan Gambang Kuantan. Bengkel khas untuk semua yang berminat dan tempat adalah terhad.

Apa yang menarik anda akan diajar rahsia membuat bloh teknik termudah dan terpantas didunia yang tidak pernah anda ketahui selama ini. Program selama lima jam bermula 9.00 pagi ini penuh dengan ilmu BLOG yang pasti membuatkan anda teruja. Malah, anda yang sertai program ini akan membawa balik blog peribadi masing-masing selepas tamat bengkel ini. 


Klik imej untuk besarkan

Ketahuilah rahsia membina blog menggunakan kaedah "Try N Error" yang pernah saya lakukan sejak 15 tahun yang lalu. Yuran penyertaan ialah RM80. Diskaun 20% untuk pelajar dan mahasiswa. Cepat, daftar segera sekarang. Roadshow ke seluruh negara akan diadaka. Nantikan jadual tidak lama lagi. Harap Maklum

0 Komen Artikel Ini: