SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Sempat Bersama MB Pahang Dalam Satu Majlis Perkahwinan


Hujung minggu yang penuh dengan aktiviti, bermula hari Sabtu 22 Mac dan Ahad 23 Mac jadual memang padat dengan jemputan kenduri majlis perkahwinan sekitar Kuantan. 

Paling menarik ialah sempat bertemu dengan Menteri Besar Pahang,  Dato' Sri Di Raja Adnan Yaakob  dalam satu majlisdi Kg.Jawa. Walau pun beliau seorang Menteri Besar, dan saya pernah berlawan dengan beliau dari segi idealogi politik, tetap memang respek dengan beliau kerana masih mesra seperti dulu. Persahabatan tetap diteruskan walau pun siapa kitakan.




Bermula seawal pagi 22 Mac, sempat Meraikan majlis pertunangan anak shbt Johari Ngah, Pejabat Pengarah Tanah Dan Galian (PTG) Pahang di Perkampungan Sg.Isap II, Kuantan. Smpt bersama beliau ketika bertugas di Jabatan Perancangan Bandar Dan Desa Negeri Pahang, Komplek Tun Razak, Indera Mahkota 1995-2003 dulu.



Selepas itu sempat Singgah ke "Selangkah Ke UITM" di UITM Bukit Sekilau untuk anak sambung belajar ke peringkat Diploma.



Kemudian di sekitar jam 1.20 petang sempat pula meraikan majlis perkahwinan anak shbt Hj.Hashim bekas kakitangan Jabatan Bekalan Air Pahang di Indera Mahkota. Sempat bersama beliau ketika bertugas di Komplek Tun Razak (Komtur) satu ketika dulu.


Sementara itu pada hari Ahad 23 Mac dapat pula undangan untuk jadi DJ Majlis Perkahwinan Juniza & Ehanuddin di Dewan Banquet Hall, UIAM Kuantan, Bandar Indera Mahkota... bermula dari jam 12.00 tengahari hingga ke 4.00 petang.


Terima kasih atas undangan dan jemputan. Kepada sahabat yang nak undang sebarang majlid keramaian boleh terus klik www.cmkevents.blogspot.com atau talian hotline 012-3854400 sekarang

1 Komen Artikel Ini:

  • Unknown says:
    Jul 1, 2014, 11:07:00 PM

    Terima kasih sudi post gambr kteorg.. hihihihi