SELAMAT DATANG KE BLOG CUCUMATKILAU OFFICIAL | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Hairan, Penjenayah Ugutan Sebar Video Lucah Bertukar Profail Facebook Dan Di Kenali Pemimpin Politik Di Kuantan Sendiri !!


Saya cukup terkejut, susulan ugutan USD5,000 yang dibuat oleh individu tidak dikenali tiba-tiba profail facebook beliau daripada XING JIN bertukar kepada XING WOO JIN. Sungguh mengejutkan dalama masa yang sama selepas laporan polis dibuat pihak berkenaan seolah-olah menjadi takut. Ugutan menyuruh saya membayar USD5K sebelum jam 4.00 petang tadi ditunda ke jam 10.00 pagi esok.



Daripada siasatan saya terhadap penjenayah siber ini, ugutan beliau itu adalah bertujuan untuk menjatuh karier masa depan saya terutamanya dalam lapangan politik. 



Jelas dapat dilihat, ada orang Malaysia dari Kuantan yang mungkin mengenali beliau sebenarnya. Kedua-duanya adalah dari parti politik yang berbeza iaitu UMNO dan PKR. Saya amat terkejut dengan penemuan ini. 



Jika penjenayah itu mahu mengertak saya dengan membuat video lucah berkenaan, kenapa mereka ini kenal beliau. Anehnya carian saya terhadap FRIEND LIST kedua-dua individu terbabit tidak terdapat nama XING WOO JIN, kemungkinan besar telah dihilangkan HIDE..... 



Mereka juga sempat menunjukkan mesej yang akan dihantar kepada isteri saya berkenaan video panas ini. Sebelum menyebarkannya kepada saudara-mara dan rakan-rakan dalam facebook yang lainnya. Mereka memang pandai komputer sehingga boleh mengelirukan saya dengan adengan yang cukup mengerikan ini. 



Jika ini keadaannya, sudah pasti mereka juga pandai memanipulasi gambar saya pada video untuk adengan lucah berkenaan sebenarnya. Apapun saya akan lawan insiden ini dengan sabar dan berhati-hati. Insya Alah

Siasatan seterusnya menyusul..

0 Komen Artikel Ini: