SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Angkara Harap Tiada Muslihat Batalkan Lesen Melombong


Kami Mendapat Maklumat Katanya Pada Perjumpaan Khas Di Bukit Goh Hari ini, Ada Ura2 Kontraktor Dan Pengusaha Lori Bauksit Akan Menghantar Memorandum Kpd Menteri Besar Pahang Untuk Memohon Lesen Melombong Dan Berjanji Akan Patuhi Segala Undang2 Yg Telah Di Tetapkan. Mereka Mendakwa Telah Mengalami Kerugian Hingga RM50 Juta Setakat Ini.
Persoalannya, Kerajaan Negeri Pahang Sudah Umum Batalkan Lesen Mulai 31 Julai 2015. Tiba2 Peneroka Terlibat, Kontraktor Dan Pengusaha Lori Bauksit Mendakwa Kerugian Dan Akan Menghantar Memorandum Supaya MB Benarkan Aktiviti Ini Di Teruskan. Permainan Politik Apakah Yg Akan Rakyat Saksi Ini Agaknya?.
Justeru Kamu Menggesa MB Tidak Tunduk Dgn Desakan Demi Desakan, Sebaliknya Fikirkan Rakyat Terbanyak Yg Terpaksa Menerima Musibah Dan Kesengsaraan Akibat Daripada Aktiviti Perlombongan Tanpa Kawalan Ini. Harap Tiada Sebarang Muslihat Dlm Keputusan Yg Telah Di Buat Sebelum Ini. Kerajaan Di Minta Bertegas Demi Majoriti Rakyat Yg Teraniaya.
Kami Gusar, Kerajaan Negeri Pahang Menarik Balik Pembatalan MOL (Lesen Melombong Bijih) Hujung Bulan Ini Atas Alasan Takut Di Saman Oleh Peneroka Dan Pelombong Berkenaan. Demi Rakyat, Kotakan Janji2 Yg Hanya Tinggal Beberapa Hari Lagi Ini. Pandanglah Kpd Rakyat Jelata Yang Sengsara Dan Merana Drp Mereka2 Yg Sudah Menikmati Hasilnya Sejak Setahun Yg Lalu.
"PEOPLE'S JUSTICE VOICE"
MOHD SHUKRI MOHD
RAMLI@JAMALUDDIN
Penyelaras NGO
Angkatan Pembela Rakyat
[ A N G K A R A ]

2 Komen Artikel Ini:

  • HAFIZUL BIN HAZIQ says:
    Aug 18, 2019, 5:31:00 PM

    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
    Telephone..Number:[+60]1123759663
    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia
    [[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

  • nenisyahir@gmail.com says:
    Dec 29, 2019, 8:03:00 AM

    Untuk bukti pencairan W / A: +6281617538564
    Nama ******* Neni Syahir
    kota: ******** Bandung
    jumlah pinjaman: ****** Rp5,5 miliar
    suku bunga: ******* 1%
    @Twitter ikuti sekarang: *********** @AasimahaLoan

    Saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. Saya tidak tahan lagi. 4 November 2019, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI PERUSAHAAN PINJAMAN, yang akhirnya membantu saya dengan pinjaman besar untuk membayar hutang bank saya. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu-ibu Muslim yang memberikan perusahaan pinjaman besar milik sendiri, pemilik pabrik dan individu pribadi untuk meningkatkan kehidupan dan bisnis mereka. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia. Jika Anda menginginkan pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka. Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammer di blog ini yang tidak memiliki situs web di peta Google,. perusahaan pinjaman resmi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN memberi saya pinjaman Rp5,5 miliar dengan tingkat bunga sangat rendah untuk 1% seiring dengan pinjaman berjangka dengan persetujuan cepat dan pencairan mendesak. Jika Anda menginginkan kapita investasi yang besar dan Anda ingin membayar hutang Anda, segera terapkan dan berbahagia seperti banyak orang di sini.
                                          Batas aplikasi di bawah ini

    E-mail: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com