Tuesday, January 12, 2016

Angkara Harap Tiada Muslihat Batalkan Lesen Melombong


Kami Mendapat Maklumat Katanya Pada Perjumpaan Khas Di Bukit Goh Hari ini, Ada Ura2 Kontraktor Dan Pengusaha Lori Bauksit Akan Menghantar Memorandum Kpd Menteri Besar Pahang Untuk Memohon Lesen Melombong Dan Berjanji Akan Patuhi Segala Undang2 Yg Telah Di Tetapkan. Mereka Mendakwa Telah Mengalami Kerugian Hingga RM50 Juta Setakat Ini.
Persoalannya, Kerajaan Negeri Pahang Sudah Umum Batalkan Lesen Mulai 31 Julai 2015. Tiba2 Peneroka Terlibat, Kontraktor Dan Pengusaha Lori Bauksit Mendakwa Kerugian Dan Akan Menghantar Memorandum Supaya MB Benarkan Aktiviti Ini Di Teruskan. Permainan Politik Apakah Yg Akan Rakyat Saksi Ini Agaknya?.
Justeru Kamu Menggesa MB Tidak Tunduk Dgn Desakan Demi Desakan, Sebaliknya Fikirkan Rakyat Terbanyak Yg Terpaksa Menerima Musibah Dan Kesengsaraan Akibat Daripada Aktiviti Perlombongan Tanpa Kawalan Ini. Harap Tiada Sebarang Muslihat Dlm Keputusan Yg Telah Di Buat Sebelum Ini. Kerajaan Di Minta Bertegas Demi Majoriti Rakyat Yg Teraniaya.
Kami Gusar, Kerajaan Negeri Pahang Menarik Balik Pembatalan MOL (Lesen Melombong Bijih) Hujung Bulan Ini Atas Alasan Takut Di Saman Oleh Peneroka Dan Pelombong Berkenaan. Demi Rakyat, Kotakan Janji2 Yg Hanya Tinggal Beberapa Hari Lagi Ini. Pandanglah Kpd Rakyat Jelata Yang Sengsara Dan Merana Drp Mereka2 Yg Sudah Menikmati Hasilnya Sejak Setahun Yg Lalu.
"PEOPLE'S JUSTICE VOICE"
MOHD SHUKRI MOHD
RAMLI@JAMALUDDIN
Penyelaras NGO
Angkatan Pembela Rakyat
[ A N G K A R A ]

1 Komen Artikel Ini:

  • IBU SUNARTI DI KALIMANTAN says:
    Jul 14, 2016, 11:56:00 AM

    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111