SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Pemilihan PKR: Ahli Sah Masuk MIC/UMNO Pun Boleh Undi !


Oleh kerana ramai shbt2 PKR menghentam dan mengutuk saya kerana tindakan mahu hadir untuk membuang undi ke pemilihan PKR 2014 baru2 ini, sedangkan jelas nama saya termaktub dalam Buku Daftar Pemilih PKR.. maka disini saya nak bertanya kenapa PKR benarkan bekas Timbalan Ketua Cabang PKR Indera Mahkota iaitu saudara Ramesh Kristal dibenarkan mengundi, sedangkan beliau dengan jelas telah umum keluar PKR dan menyertai MIC,,, berita berkenaan disiarkan dalam banyak media.... Kenapa Ketua Cabang Indera Mahkota tidak menghalau beliau seperti Fuziah menghalau saya? Sedangkan saya berehat dari PKR dan tidak sertai mana2 parti politik selepas itu dan hanya bergerak bebas bersama NGO Angkatan Pembela Rakyat (Angkara).



Apakah PKR ada dua undang2 yg berbeza?. Kenapa DOUBLE STANDARD? apa komen shbt2... Malah ada bukti bekas Ketua Wanita Indera Mahkota yang sudah masuk UMNO juga mengundi di cabang tersebu? Harap Saifuddin Nasution memantau perkara ini dengan profesional.. Di mana keadilan yg mahu diperjuangankan?

0 Komen Artikel Ini: