SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Terjah Pekan 29 Disember, Air Sungai Pahang Di Waterfront Masih Lagi Bertahan


Pada 29 Disember skuad Terjah Angkatan Pembela Rakyat (Angkara) telah berjaya meredah air untuk sekai lagi ke Bandar DiRaja Pekan. Kali ini perjalanan agak berliku dan berbahaya kerana air banjir sudah pun naik melepas jalanraya terutamanya di sekitar kawasan Kg.Ubai menuju ke bandar Pekan. Kami sempat merakamkan beberapa keping gambar terutamanya ketika lawatan menyaksikan paras air di Pekan Riverfront. Ternyata, paras air Sungai Pahang di situ masih lagi bertahan sebenarnya.



Perjalanan balik amat menyukarkan apabila terpaksa menempuh beberapa halangan air yang sudah membanjiri jalanraya. Apapun, kami berjaya melepasi halangan berkenaan dengan jayanya. Dibawah ini dipaparkan edisi terjah Pekan buat tatapan para pembaca budiman.



Difahamkan, pada sebelah malamnya, laluan di hadapan Sek Men Ubai sudah ditutup kepada kenderaan ringan akibat air yang semakin naik. Mujurlah kami berjaya melepasi halangan-halangan yang bekenaan. #cmkterjah

0 Komen Artikel Ini: