SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Aksi Spontan MB Semasa Sidang DUN Tak Perlu Di Perbesarkan


Tindakan Menteri Besar Pahang  Datuk Seri Adnan Yaakob menanggalkan kasut dan mengangkat kaki,  kemudian meletakkan pen di celah jari kaki di Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Pahang baru-baru ini, bukanlah isu besar yang perlu digembar-gemburkan oleh rakyat.

Banyak lagi isu-isu rakyat yang lebih besar dan perlu diberi perhatian sebenarnya. Saya melihat, apa yang dilakukan oleh Adnan itu adalah secara spontan dan bukan berniat untuk menjatuhkan imej mana-mana pihak. 

Dia nak buktikan tahap kesihatannya terbaik.. sebab tu dia boleh angkat kaki dan letakkan pen dicelah jari kaki. Saya sendiri belum tentu dapat lakukannya... mungkin tahap kesihatan Adnan lebih baik dari saya gamaknya.

Walau pun saya tidak berada dalam Sidang DUN Pahang (kalah pilihanraya), tapi saya senantiasa memantau perbahasan dan perdebatan yang berlangsung. Saya melihat aksi Adnan itu bukanlah isu yang harus diperbesarkan... namun mungkin bagi pembangkang, ia melihat dari konteks yang berbeza

Bagi NGO seperti kami (Angkatan Pembela Rakyat), kita lebih selesa melihat perbahasan secara berhemah dan ilmiah berjalan di DUN.. benda remeh temeh seperti itu tidak menjadi keutamaan bagi kami.. 

Namun, Adnan mungkin tidak sedar perkara ini jadi heboh di media sosial gara-gara tindakan tersebut.. elok beliau tidak ulangi lagi benda-benda yang boleh menimbulkan kontroversi seperti itu pada masa akan datang. #CMK

1 Komen Artikel Ini:

  • oktrianiputri says:
    Jan 14, 2020, 7:10:00 PM

    Saya membawa kabar baik untuk Anda semua dan bagi orang lain untuk bersukacita bersama saya karena Allah telah mengubah hidup saya untuk yang terbaik. Nama saya Oktriani Putri dan di bawah ini adalah informasi pribadi saya.
    Negara: Indonesia
    Kota: Makassar
    Pekerjaan: Pemilik bisnis
    Email saya: oktrianiputri3@gmail.com

    Saya pergi ke bank saya tahun lalu untuk mencari pinjaman sehingga saya dapat menginvestasikannya dalam bisnis saya dan saya diminta membawa agunan dan saya juga diberi tahu tingkat bunga mereka. Suku bunga bank terlalu tinggi dan saya tidak memiliki jaminan yang dibutuhkan bank, jadi, saya memutuskan untuk mencari perusahaan pinjaman swasta. Saya sedang membaca berita tentang berita sedih gempa di Maluku, Indonesia di sebuah blog. Setelah membaca berita itu, saya merasa sangat sedih atas apa yang terjadi. Jadi, gulir ke bagian komentar untuk menulis kata-kata yang membesarkan hati, di situlah saya melihat Ny. dan dia berjanji untuk memberikan pinjaman kepada siapa pun dengan tingkat bunga pinjaman yang tinggi bagi mereka untuk memulai hidup mereka dari awal lagi. Dia kemudian memasukkan informasi dari perusahaannya untuk dihubungi

    Namanya: Mrs. EMMANUELLA BURSON
    Nama Perusahaan: ALLSTATE FINANCEE
    mail: allstatefinance.org@gmail.com

    begitu banyak orang telah menghubungi tentang Ny. EMMANUELLA BURSON dan mereka semua telah menerima pinjaman mereka tanpa penundaan. Teman-teman saya seperti Ambar, Ratri, widya dan banyak lainnya juga meminjam dari ALLSTATE FINANCE. Jika Anda membutuhkan informasi mereka sehingga Anda dapat menghubungi mereka, saya akan mengirimkannya kepada Anda. Semoga Allah terus memberkati Ny. EMMANUELLA BURSON dan seluruh FINANCE ALLSTATE untuk mengubah hidup demi kebaikan.