SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Beri Ruang Kepada Mazlan Aliman Bersama NGO Feda Untuk Teruskan Perjuangan


Terbaik NGO felda, teruskan perjuangan demi masa depan generasi akan datang. Terima kasih Datuk Mazlan Aliman, masih terus memainkan peranan walau pun sudah berjawatan Pengerusi Lembaga Pertubuhan Peladang (LPP). Semoga nasib warga Felda lebih terbela selepas ini hendaknya.

Peneroka tak salah pangkah dah sbb berjaya humbankan pihak yg merosakkan Felda, yang habiskan duit Felda beli hotel, jual tanah Felda tak dapat untung satu sen, jadikan Felda estet dan kopporat, senaraikan Feld di Bursa dan paksa peneroka beli saham yg melingkup dan tuduh peneroka "haram jadah".



Tak salah dah peneroka buat pilihan, humbankan mereka yang khianat kepada tanggungjawab. Mazlan hanya pejuang yang membela, bukan perompak hasil mahsul Felda. Tak perlu salahkan Mazlan, yang perlu disalahkan ialan bajingan yang musnahkan Felda. Maka itu, kita tetap beri sokongan supaya masa depan peneroka Felda terus terbela selepas ini.

Duit, saham, aset Felda dah tergadai oleh mereka yg berkuasa sebelum ini, kenapa pula perlu salahkan Mazlan dan para pejuang Felda yang bangkit membela?. Kena pandai menilai sesuatu isu. Jangan pula nampak kesalahan Mazlan saja, sedangkan kesalahan mereka yang menghancur dan merosakkan Felda ditutup sebelah mata. Jangan kerana emosi dan kita penyokong parti orang yang menghancurkan Felda maka kita nak salahkan Mazlan sebab dia parti lawan.

Berapa banyak Mazlan songlap duit Felda? Atau jual aset, hasil mahsul Felda untuk diri dia selama ini? Bercakap jangan ikut emosi, tapi kaji. Felda dah hilang banyak harta dan wang oleh orang lain, Mazlan pulak dipersalahkan. Beri ruang utk beliau terus berjuang untuk masa depan generasi Felda akan datang. #CMK

0 Komen Artikel Ini: