SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Radio Internet CMK FM Kini Mula Di Terima Pendengar Secara Online Streaming


Akhirnya hasrat untuk mempunyai sebuah stesyen radio yang lengkap dengan siaran video live di konti tercapai jua. CMK FM kini mula mendapat perhatian rakyat Malaysia. Malah, pada satu ketika telah berjaya mencapai view melebihi 8,000 pendengar dalam satu-satu masa.

Semua ini adalah kerana usaha dan promosi berterusan yang dijalankan ke arah memantapkan radio internet CMK FM. Buat masa ini ia masih lagi dalam siaran ujian dan akan mula beroperasi sepenuhnya pada Oktober 2018 ini. 

Apa yang menarik kali ini, pendengar boleh mengikuti siaran Live FB di www.facebook.com/cmkfm, yang mana mereka boleh berinteraksi secara langsung dengan DJ bertugas. Malah, pendengar juga boleh melihat wajah dan konti secara live tidak seperti sebelum ini mereka hanya boleh mendengar suara DJ sahaja.


Siaran percubaan kini berada di tahap yang cukup membanggakan, dan CMK FM berjaya menarik perhatian pendengar dari Indonesia, Singapura, Brunei. Thailand, Filipina dan rakyat Malaysia yang berada di Korea Selatan serta negara-negara timur tengah.



Secara asasnya, hasrat untuk melihat kejayaan dan masa depan CMK FM kini semakin cerah. Saya menjangkakan jumlah pendengar akan terus meningkat dari masa ke semasa kerana kita memaparkan konsep radio yang begitu santai dan bersahaja. 


Semua DJ tidak terikat kepada peratutan, mereka bebas untuk berkomunikasi asalkann tidak  melibatkan unsur provokasi politik, perkauman, agama dan kelucahan. Pada masa ini, CMK FM sedang mengujibakat beberapa orang DJ baru untuk diketengahkan.

Kita juga membuka peluang kepada orang ramai untuk menempah iklan murah di CMK FM, serendah RM150 untuk dua bulan (1,000 kali siaran). Tawaran dibukan kepada semua usahawan IKS yang berminat. 

Paling terbaik, bagi pendengar yang terlepas siaran Live dari studio mereka boleh mendengar rakaman selepas ini. Ia membolehkan mereka mendengar berkali-kali terhadap apa jua isu dan topik yang diperkatakan. 

CMK FM masih mengekalkan motto asal iaitu "Suara Generasi Baru, Mantap Beb !!". Orang ramai boleh mendengar siaran CMK melalui tiga cara iaitu FB Live, Apps Playstore dan Blog. Justeru, anda boleh ikuti siaran CMK FM di:

 FB LIVE (RECORDED)
https://m.facebook.com/cmkfm

ANROID (PLAYSTORE) 
http://tun.in/se6gX (Tune In Radio)
   Install https://play.google.com/store/apps/details?id=tunein.player 
  (Search CMK FM)

BLOGWEB (OFFICIAL)
http://cmkradio.blogspot.my

Iklan Produk / Bisnes Anda? PM Hotline :
www.wasap.my/60123854400/IklanCMKFM
www.wasap.my/60123854400/IklanCMKFM
www.wasap.my/60123854400/IklanCMKFM

CMK FM EMAIL
cmkfm@yahoo.com
cmkradio@yahoo.com

RADIO INTERNET CMK FM

CERIA | MANTAP | KREATIF

0 Komen Artikel Ini: