SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Laporan SPRM Isu Kepincangan Dalam Hal Ehwal Uruskan Warga Asing Di Sekitar Kuantan !

 

Satu laporan akan dibuat esok kepada pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berkaitan dengan isu kepincangan yang berlaku di dalam hal pengendalian warga asing di Kuantan.

Laporan terpaksa saya buat susulan ada dakwaan dan bukti kukuh bahawa isu lambakan warga asing yang tinggal dan membuka premis di Kuantan dek kerana kegagalan pihak tertentu buat pemantauan dan tindakan sebenarnya hingga menimbulkan kebimbangan serta kegusaran dikalangan rakyat marhaen mutakhir ini.

Justeru, saya mengajak seluruh warga Kuantan dan anda yang prihatin hal kebanjiran warga asing ini, untuk turun beramai-ramai pada Khamis, jam 2.00 petang, 14 Disember 2023 di Pejabat SPRM Pahang, Bandar Indera Mahkota.

Tibalah masanya rakyat sendiri perlu berani bangkit dan bersuara demi mempertahankan hak dan kedaulatan negara ini daripada dijajah dalam diam oleh puak-puak warga asing.

Ingat masa depan anak cucu kita dan generasi akan datang. Ayuh, bangkit bagi menyatakan bantahan agar pihak berkuasa mengambil tindakan tegas berlandaskan undang-undang dalam menangani isu ini di Kuantan khasnya dan ssluruh negara amnya.

'Terjah Kasi Rebah, Terjah Sebelum Parah. Selamatkan Tanahair Kita Ini'

MOHD SHUKRI B MOHD

RAMLI @ JAMALUDDIN,

(Blogger Cucumatkilau) 

Penyeleras, 

Gerakan Suara Rakyat

Benteras Warga Asing

www.cucumatkilau.com

0 Komen Artikel Ini: