SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Tabung Dana Rakyat Lawan Kes Saman Banjir Balak Bentong RM1 Juta Kini Jadi Bahan Serangan !

Antara punca saya amat malas nak merayu sokongan dana bila berlaku kes mahkamah ialah disalah ertikan oleh mereka untuk jadi bahan menyerang saya, seolah2 saya tiada sokongan rakyat. 

Tapi mungkin juga TIADA, sebab penyokong bertepuk bila angkat isu2 balak banjir Bentong dulu. Sokongan padu daripada semua pihak.

Namun bila didakwa ke mahkamah atas kes tersebut, ramai yang cabut dan menikus, hatta nak hulurkan apa2 sumbangan. Bukan orang lain, malah rakan2 taulan yang konon mengkagumi perjuangan. 

Saya perlu bayar peguam untuk berhadapan kes ini. Namun, rakyat yg saya ingat bangkit bersama telah hilang dari radar.

Saya kenal.. sorang2 rakan yang selama ini sokong. Tapi, nak menyumbang RM10 pun berkira. Mereka sanggup biarkan pejuang bersendirian. 

Inilah takdir dalam perjuangan. Apa pun sabar demi sebuah pengharapan yang tiada kesudahannya.

Saya tak salahkan pihak Pahangku Media menyerang, sebab itu tanggungjawab dan tugas yang diamanahkan kepada mereka.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=7491936660879866&id=173935606013378

Namun, saya hairan rakyat yang berdegar2 menyokong perjuangan tiba2 hilang begitu sahaja. Memang ada yang hulur sumbangan, namun ia masih tidak mencukupi untuk kos guaman yang diperlukan.

Terpaksalah saya bergolok bergadai untuk berhadapan dengan situasi ini. Moga Allah mempermudahkan segala urusan hendaknya. #CMK

0 Komen Artikel Ini: