Sah, Majlis Tahnik Anak Tokti Datuk K Langgar SOP, Golongan Kayangan Jangan Banyak Alasan Lagi !

Golongan kayangan ni kadang2 bila langgar SOP, pandai jer belit nak menipu rakyat rakyat marhaen. Konon tak langgar SOP buat majlis.

Last2 kena kompaun RM10K. Paling pedih geng2 pendakwah pun macam2 alasan diberikan. Tak rentas negeri, slada rumah mertua, singgah rumah kawan, dan bagai2 lagi.

Siap ada ustaz buat kenyataan bagi nafikan langgar SOP. Sepatutnya awal2 mengaku jer buat salah dan mohon maaf. Lagi pun kompaun bukan kena bayar, dah tentu Datuk K tolong bayar. Sebab majlis tahnik anak dia kot.

Apa adahal RM20K nak bayarkan. Peliknya ada seorang ustaz tu beriya nak pertahankan benang yang basah tu. Ada pulak yang percaya cakap ustaz nih. Maka dalam. media sosial dok pertahankan kata Ustaz tu tak buat salah dan ikut prosedur. Dia dah dengar ustaz tu cakap.

Nampak kat sini, bila kuasa dah ada maka mudah benar golongan agama cuba nak menipu rakyat. Akhirnya mahkamah putus semua mereka bersalah.

Tak kiralah salah dari segi apa pun, tiada penjarakan sosial, tak pakai mask, rentas negeri atau sebagainya

Apa yang penting, salah tetap salah. Jangan nak cover2 line sebab Allah lebih mengetahui. Saya tak tuduh siapa betul siapa salah, tapi mahkamah yang putuskan. So, yang salah tetap salah. Usahlah cover2 line lagi yer. 

0 Komen Artikel Ini: