SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI CMK SEISI KELUARGA | SEBARANG ADUAN DAN PERTANYAAN BOLEH PM 0 1 2 - 3 8 5 4 4 0 0 (CMK)

Syabas Dan Tahniah Kepada Dua Calon Pilihan Yang Menang Pada Pemilihan UMNO Baru-Baru Ini

Pertamanya sempena bulan Ramadan Al-Mubarak ini, saya mengambil kesempatan untuk ucapkan selamat berpuasa kepada muslimin dan muslimat semua. Moga beroleh pahala dan keberkatan daripada Allah SWT.

Saya juga nak ucapkan syabas dan tahniah kepada calon pemilihan UMNO yang menang baru-baru ini.

Saya kempen secara agreasif untuk dua calon yang bertanding iaitu Menteri Besar Pahang, Dato' Sri Hj Wan Rosdy Wan Ismail dan Ketua UMNO Bahagian Maran, Dato' Sri Shahaniza Shamsuddin. 

Rasa puas bila melihat DS Wan Rosdy menang jawatan Naib Presiden UMNO, manakala DS Shahaniza menang Ahli Majlis Kerja Tertinggi (MKT).

Moga kememangan yang dicapai dapat digunakan sebaiknya untuk memulihkan kembali kepercayaan rakyat terutamanya orang muda kepada UMNO Barisan Nasional pada pilihan raya akan datang. 

Selamat menjalankan tugas kepada mereka berdua. Saya perhatikan dari jauh sahaja kerana saya bukanlah sesiapa di sisi mereka. Cuma, saya bantu atas dasar kedua-duanya adalah pilihan untuk menang dari bumi Pahang.

Syabas juga buat calon Timbalan Pengerusi Tetap, Dato' Sri Abd Fattah Abdullah yang turut menang, Dato' Sri Abdul Rahman Mohamad dan Dato' Sri Mohd Sharkar Shamsuddin yang menang jawatan Ahli Majlis Kerja Tertinggi (MKT).

Ternyata Pahang memang hebat, ada lima pemimpin besar yang berada dalam saf kepimpinan UMNO pusat untuk sesi 2023-2026. Selamat maju jaya semua. 

0 Komen Artikel Ini: